Referenties‎ > ‎

Unimark kiest Zoho CRM voor het stroomlijnen van zijn verkoopsproces

Geplaatst 20 jan. 2013 08:21 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:31 bijgewerkt ]


Unimark is een welness-specialist en is o.a. dealer van de producten van Northern Lights


Leads komen vooral van de website en worden verzameld via een invulformulier waarbij de gegevens meteen in een nieuwe prospectfiche terechtkomen in Zoho CRM. Geen dubbel werk dus. 
Op basis van voorgedefinieerde sjablonen in Zoho CRM wordt in functie van het interessegebied een passende informatieve mail verstuurd naar de prospecten. 

Wanneer de prospect effectief een klant wordt, wordt de prospectfiche omgezet naar een klant- en contactfiche waarbij alle bijhorende gegevens mee verhangen worden en dus niet verloren gaan.
Ook worden de eventuele onderaannemers die het wellness-project zullen uitvoeren eveneens gekoppeld aan de klantenfiche binnen het CRM.

Het management van Unimark heeft dankzij Zoho CRM een budgetvriendelijke maar krachtige workflow gecreëerd die de bedrijfsprocessen en het klantenbeheer maximaal ondersteunen.

Klik hier voor meer realisaties.