Futurn kiest met Zoho CRM voor meer structuur en permanent overzicht tijdens het verkooptraject van zijn vastgoedprojecten. 

www.futurn.be



Duurzaamheid begint bij maximaal te gebruiken wat u hebt en met deze basis opnieuw iets te creëren voor de toekomst. Via sanering, afbraak, renovatie en nieuwbouw creëert Futurn nieuwe ruimte. Futurn kiest ervoor om te werken met bestemde gronden eerder dan greenfields te gaan herbestemmen. Herwaarderen betekent ook het hanteren van de hedendaagse technische en operationele standaarden en normen.

Futurn heeft permanent nieuwe projecten over Vlaanderen en Brussel. Om de evolutie van de verkoop van deze projecten in de verschillende regio's en voor verschillende mensen te structureren en in kaart te brengen was er nood aan een krachtig CRM. Er werd gekozen voor Zoho CRM waarbij de configuratie en opleiding werd uitgevoerd door Pehade. 

Getuigenis:
"Met Zoho-CRM hebben we eindelijk de tool gevonden die ons toelaat onze belangrijkste verkoopsdata op een eenvoudige en efficiënte manier te beheren, analyseren en rapporteren. Zoho-CRM slaagt erin standaardsoftware te leveren zonder te vervallen in overdreven detaillistische programmatie waarvan de input en het beheer meer kost dan het qua output kan opleveren. Geheel in de stijl van deze no nonsense en to the point software wist Philip Debaere het programma op maat van ons bedrijf te customizen en ook na oplevering konden we op zijn gewaardeerde steun rekenen voor de verdere implementatie. Voor ons biedt de combinatie Zoho-Pehade het gepaste antwoord op de noden van onze KMO." 
Frederik Baert - Managing Partner

Meer referenties: klik hier >>