Referenties‎ > ‎

Economisch Huis Oostende: Zoho CRM, Zoho Invoice en Zoho Campaigns als motor voor de dagelijkse operaties

Geplaatst 25 mrt. 2013 06:58 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:25 bijgewerkt ]




Oostende beschikt sinds 1 februari 2008 over een Economisch Huis. Daarmee is het de eerste stad of gemeente in Vlaanderen die deze service aanbiedt aan haar ondernemers. Het Economisch Huis fungeert als aanspreekpunt voor elk bedrijf. Daarnaast zet de vzw creatieve projecten op met openbare besturen, werkgevers- en werknemersorganisaties om het economische leven in het arrondissement Oostende te bevorderen.



Voor het correct uitvoeren van deze diensten beschikt het Economisch Huis over heel veel data die continue geactualiseerd moet worden. Elke handelaar, zelfstandig ondernemer of bedrijf in Oostende is geregistreerd. Hiervoor maakt men gebruik van Zoho CRM dat volledig geconfigureerd werd om te voldoen aan de specifieke behoeften.

De communicatie loopt dan bijna hoofdzakelijk over e-mail en hiervoor wordt gebruik gemaakt van Zoho Campaigns. Standaard sjablonen of gepersonaliseerde nieuwsbrieven worden in een handomdraai opgesteld en verstuurd.

Getuigenis:
"Dankzij Zoho CRM kunnen wij onze data moeiteloos structureren en onderhouden. Omdat wij als Economisch Huis ook heel veel moeten communiceren maken wij nu ook gebruik van Zoho Campaigns voor onze e-mailcampagnes. Dankzij de synchronisatie met Zoho CRM zijn onze mailinglijsten steeds actueel en heel gericht. Voor de implementatie en opleiding van onze mensen heeft Pehade ons maximaal ondersteund en begeleid."

Gunther Van Praet - Gedelegeerd Bestuurder 

.



Meer referenties: klik hier >>