Referenties‎ > ‎

Zoho CRM als schadebeheersysteem bij Bodex & Partners

Geplaatst 21 feb. 2013 13:30 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:33 bijgewerkt ]

http://www.bodex.be

Bodex & partners is een "studie en expertise bureau" gelegen in het Henegouwse Ellezelle. Het kantoor bestaat uit de bedrijfsleider met een achttal dossierbeheerders en een tiental experten in buitendienst.

Zoho CRM werd zeer verregaand geconfigureerd en als het ware "omgebouwd" tot een "dossierbeheersysteem".
Niet alleen wordt de dossierdata ingevoerd, ook de status met betrekking tot de evolutie van het dossier wordt gemonitored. Dossiers worden door de beheerder toegekend aan een expert die enerzijds de expertise zal uitvoeren maar anderzijds ook de nodige verslagen en rapporten zal uitschrijven. Aangezien Zoho CRM een in de cloud draait, is de data dan ook overal bereikbaar.

Om alles netjes op te volgen, creëren dossierbeheerders taken voor de experten, maar kunnen ook de experten taken toekennen aan de dossierbeheerders (vb. aanvraag van een bestek, vastleggen van een keuring,...)
Via de op maat gedefinieerde rapporten kan op elk moment een overzicht gemaakt worden van de toestand van de lopende dossiers.

Eveneens wordt de nodige data geëxporteerd voor de generatie van standaarddocumenten.


Meer realisaties: Klik hier >>