Referenties‎ > ‎

Beauty Look beheert zijn klantenportefeuille met Zoho CRM

Geplaatst 15 nov. 2011 06:59 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:56 bijgewerkt ]
http://www.beautylook.be/

Beauty Look is een trendy en klassevolle speciaalzaak voor alles wat met fitness en wellness te maken heeft. Beautylook vindt zijn klanten zowel in de particuliere markt, professionele milieus en het sportieve segment

In kaart brengen van leads en lopende offertes en volledige opvolging van de klantenhistoriek
Beauty Look had reeds twee minder goeie ervaringen met systemen die niet 100% voldeden aan de wensen. Met Zoho CRM was dit anders. Door de uitgebreide configuratiemogelijkheden was het mogelijk om voor Beautylook een omgeving te creëren die voor de volle 100% voldoet aan de behoefte die vooraf werd vastgelegd in een functionele analyse.

Beauty Look haalt zijn leads onder andere uit beurzen, opendeurdagen, het invulformulier op de website en mensen die de winkel spontaan bezoeken. Dankzij Zoho CRM is het mogelijk om deze leads bij te houden en te kwalificeren op basis van hun interesses.
Hierdoor is Beauty Look in staat om heel gerichte mailings te doen naar een specifiek doelpubliek volgens de specifieke interesse.

Eenmaal een lead klant wordt, volstaat het om deze lead in Zoho CRM te converteren en alle gegevens volgens een vastgelegd formaat in de respectievelijke klanten- en contactfiche te gieten: bestelde goederen, speciale opties, prijs, garantie, specifieke opmerkingen,...
Deze info kan met de tijd verder aangevuld worden met bijkomende informatie of bijkomende aankopen.

Beauty Look is bovendien ook een tevreden gebruiker van Google Apps en beschikt zodoende ook over de Mail-addon waardoor alle mails die met een specifiek contact worden uitgewisseld, automatisch gekoppeld worden aan de betreffende contactfiche.

Klik hier voor meer realisaties.