Hieronder vindt u een  overzicht van enkele realisaties en referenties.
Realisaties met betrekking tot de conmsulting en Solution development activiteiten van Pehade, maar ook enkele realisaties met betrekking tot de de implementatie van Zoho CRM, Zoho Campaigns, Google Apps en Google Sites.

Presence Translate & Interact kiest Zoho CRM voor het beheer van zijn klantenportefeuille

Geplaatst 5 jan. 2016 10:57 door Philip Debaere   [ 20 jan. 2016 06:55 bijgewerkt ]

http://www.presencegroup.eu/

Vanuit Luxemburg opererend, levert The Presence Group allerhande taal- en vertaalgerelateerde diensten over gans Europa. Niet alleen geschreven vertaaldiensten maar ook simultaanvertalingsopdrachten voor Europese ondernemingsraden of om het even welk ander event, behoren tot de core business van dit toonaangevend bedrijf.  Bovendien profileert The Presence Group zich als voorloper door in te zetten op de nieuwste technologieën zoals "human to machine translation" om nog sneller vertaalopdrachten tot een goed einde te brengen. 
Zoho CRM laat toe dat de vertegenwoordigers hun klantenrelaties en volledige historiek van hun bezoeken, contacten en opportuniteiten kunnen registreren en beheren in één gecentraliseert systeem waardoor ook de CEO op elk moment het overzicht kan behouden. 

Meer referenties: klik hier>>

Thymic Connections Europe organiseert zijn rekrutering met Zoho CRM.

Geplaatst 5 jan. 2016 10:41 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 10:42 bijgewerkt ]

http://www.thymicrecruitment.com/
Thymic Europe Connections is een rekruteringsbureau dat gespecialiseerd is in het rekruteren en plaatsen van medische profielen voornamelijk in Saudi Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten. 

Zoho CRM werd door Pehade zodanig geconfigureerd dat Thymic Europe in staat is om enerzijds al zijn kandidaten (rekruten) te beheren en anderzijds ook zijn klanten (ziekenhuizen waar rekruten geplaatst kunnen worden) met de betreffende contactpersonen.  Bovendien worden alle vacatures beheerd die bij de respectievelijke klanten vacant zijn, gekoppeld aan de kandidaat die voor het profiel werd voorgesteld. 
Wanneer een kandidaat wordt aanvaard, wordt eveneens de volledige checklist van documenten en andere formaliteiten bijgehouden om de plaatsing vlekkeloos te laten verlopen. 

Meer referenties: klik hier>>

Futurn kiest voor Zoho CRM

Geplaatst 19 apr. 2015 15:51 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:16 bijgewerkt ]

Futurn kiest met Zoho CRM voor meer structuur en permanent overzicht tijdens het verkooptraject van zijn vastgoedprojecten. 

www.futurn.be



Duurzaamheid begint bij maximaal te gebruiken wat u hebt en met deze basis opnieuw iets te creëren voor de toekomst. Via sanering, afbraak, renovatie en nieuwbouw creëert Futurn nieuwe ruimte. Futurn kiest ervoor om te werken met bestemde gronden eerder dan greenfields te gaan herbestemmen. Herwaarderen betekent ook het hanteren van de hedendaagse technische en operationele standaarden en normen.

Futurn heeft permanent nieuwe projecten over Vlaanderen en Brussel. Om de evolutie van de verkoop van deze projecten in de verschillende regio's en voor verschillende mensen te structureren en in kaart te brengen was er nood aan een krachtig CRM. Er werd gekozen voor Zoho CRM waarbij de configuratie en opleiding werd uitgevoerd door Pehade. 

Getuigenis:
"Met Zoho-CRM hebben we eindelijk de tool gevonden die ons toelaat onze belangrijkste verkoopsdata op een eenvoudige en efficiënte manier te beheren, analyseren en rapporteren. Zoho-CRM slaagt erin standaardsoftware te leveren zonder te vervallen in overdreven detaillistische programmatie waarvan de input en het beheer meer kost dan het qua output kan opleveren. Geheel in de stijl van deze no nonsense en to the point software wist Philip Debaere het programma op maat van ons bedrijf te customizen en ook na oplevering konden we op zijn gewaardeerde steun rekenen voor de verdere implementatie. Voor ons biedt de combinatie Zoho-Pehade het gepaste antwoord op de noden van onze KMO." 
Frederik Baert - Managing Partner

Meer referenties: klik hier >>

Cars on the web automatiseert met Zoho CRM

Geplaatst 1 sep. 2014 16:10 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:17 bijgewerkt ]


Territory management en workflow rules automatiseren en optimaliseren het verkoopsproces. 


http://www.carsontheweb.com/

"Cars on the web" (COTW) is een internationaal veilingsplatform voor tweedehands auto's.


Cars on the web is gevestigd in Tienen en veilt tweedehands auto's, meestal afkomstig van leasingbedrijven, aan professionele autohandelaars over gans Europa. De doelstelling van de verkoopsafdeling bestaat erin om zoveel mogelijk autohandelaars te laten registreren die dan kunnen deelnemen aan de verschillende veilingen.
COTW beschikt over een call center waarin per land één of meerdere "native speakers" werken die continue autohandelaars opbellen. Er wordt gebruik gemaakt van het "territory management" binnen Zoho CRM (Enterprise) waardoor de medewerkers enkel die "kopers" (klanten) of prospecten kunnen zien die gevestigd zijn in hun eigen rayon of territorium.
Tijdens een gesprek wordt de relevante data ingevuld of toegevoegd aan specifieke op maat ontworpen call sheets.

COTW maakt eveneens gebruik van verschillende "work flow rules" die in functie van het aanvinken van een bepaald veld, volautomatisch een voorgedefinieerde mail versturen naar de respectievelijke prospect of klant. Via een tijdsgebonden work flow rule wordt er eveneens voor gezorgd dat bestaande klanten periodiek opnieuw worden opgebeld.

PEHADE stond in voor de analyse, volledige configuratie en opleiding voor het volledige project.

Meer referenties: klik hier >>

BE Networks structureert zijn sales met Zoho CRM

Geplaatst 1 sep. 2014 06:27 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:18 bijgewerkt ]


http://www.be-networks.be/

BE-Networks is een leidinggevende trader voor nieuwe en vernieuwde (refurbished) netwerkhardware. 


BE-Networks werd opgericht in 2008 en is uitgegroeid tot een Europese speler op het vlak van aankoop en verkoop van zowel nieuwe als vernieuwde netwerkhardware en bijhorende periferieën van topmerken zoals onder andere Cisco, HP, Juniper, Nortel Equipment and Sun Microsystems. Het bedrijf beschikt bovendien over zijn eigen engineering en "refurb center" en levert zowel aan kleine, middelgrote en grote bedrijven maar ook aan overheidsinstellingen.

Om de groeiende verkoop en de individuele verkopers beter en gestructureerd te kunnen opvolgen was er nood aan een CRM systeem dat naar de behoefte van BE-networks kon gepersonaliseerd worden. Zoho CRM voldoet volledig aan deze behoefte waarbij PEHADE heeft ingestaan voor de volledige opzet van het project: analyse, customization en opleiding.

Meer referenties: klik hier >>

BYS - By Your Site - doet volledige klantenopvolging met Zoho CRM

Geplaatst 8 apr. 2014 16:07 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:19 bijgewerkt ]


Zoho CRM is van cruciaal belang voor klantenopvolging en de dagdagelijkse bedrijfsvoering. 

www.bysbvba.be
BYS bvba is een Website ontwerper, Google Apps reseller en DNS-agent van het eerste uur.

Het beheren van meer dan 1000 domeinnamen alleen al vraagt een gestructureerde manier van werken om alles correct te kunnen beheren en niets uit het oog te verliezen.

Zoho CRM is reeds jaren een cruciaal systeem dat centraal staat in de bedrijfsvoering van BYS. Alle informatie over klanten, leveranciers, producten, vervaldata en support tickets met een knowledgebase voor FAQ's worden allemaal perfect beheerd in Zoho CRM.

Via de rapporteringsmodule wordt elke maand automatisch een rapport gegenereerd van alle domeinnamen of andere licenties die aan vernieuwing toe zijn. Overzichtelijk en duidelijk en dus zonder risico dat er zijn die door de mazen van het net glippen…

Getuigenis:
"De begeleiding die we genoten tijdens het opstarten van ZOHO CRM was voortreffelijk. Pehade heeft ons op een deskundige manier bijgestaan om deze "CRM" - klantenrelatiebeheer - op te zetten. Ik ben heel tevreden en kan Philip enkel een pluim geven voor zijn manier van werken. Zonder hem had ik niet geweten hoe ik mijn klanten gegevens op een doeltreffende manier kon opbouwen. Ondertussen werken we reeds 4 jaar met deze software in de Cloud. Aanrader!"

Frank Verhaegen - Zaakvoerder BYS - By Your Site -

Meer referenties: klik hier >>

The Outsider Coast structureert en evalueert met Zoho CRM

Geplaatst 8 apr. 2014 01:40 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:19 bijgewerkt ]


Zoho CRM helpt The Outsider Coast bij het structureren en meten van seizoensgebonden verkoop en prospectie.

www.theoutsidercoast.be

Reeds verschillende jaren beschikt The Outsider Coast over een volledig gamma aan outdoor activiteiten aan de Belgische kust en in de Westhoek.


De activiteiten zijn toegankelijk voor groepen, scholen en verenigingen vanaf 10 personen. Zowel voor kinderen als volwassenen hebben zij aangepaste programma's.

Ook teambuildingprogramma's en incentives voor bedrijven worden aangeboden en zijn gekruid met actie en avontuur in een prachtige omgeving, en bieden talrijke mogelijkheden voor samenwerking, overleg en communicatie.

De activiteiten van The Outsidercoast zijn vrij cyclisch en seizoensgebonden. Hetzelfde geldt voor de verkoop. In het "dode" seizoen wordt dan ook de meeste tijd besteed aan prospectie en verkoop. Zoho CRM helpt het verkoopsteam met het duidelijk opvolgen van alle opportuniteiten.

Getuigenis:
"Dankzij de rapportering in Zoho CRM kunnen wij nu duidelijk in kaart brengen wanneer wij de meeste aanvragen krijgen en hoe lang het gemiddeld duurt tussen een aanvraag en de verkoop van een activiteit. Ook volgen wij op welke verkoopskanalen het meeste aanvragen opleveren"

Lisa Gouwy - The Outsidercoast


Meer referenties: klik hier >>

BMC Ortho informeert klanten vanuit Zoho CRM

Geplaatst 8 apr. 2014 01:25 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:19 bijgewerkt ]



www.bmcortho.be


BMC is een orthopedisch bedrijf uit Oostkamp dat sinds 2003 actief is op de Belgische markt als leverancier van hoogwaardige producten en diensten voor de orthopedische en medische sector.

BMC probeert om een duurzaam partnership op te bouwen met al zijn professionele klanten en tegelijk zijn klantenportefeuille verder uit te bouwen.

Met Zoho CRM beschikt gedelegeerd bestuurder Patrick De Vos en zijn management assistente over een zeer gebruiksvriendelijke allesomvattende tool voor het overzichtelijk en centraal bijhouden van alle klantgerelateerde informatie en communicatie.

Via de handige en volledig te personaliseren sjablonen voor bulk-mail (e-mail) en merge-mail (brieven) wordt het dan ook zeer handig om klanten en prospecten gericht en selectief te informeren zonder ze te overladen niet-relevante informatie.


Meer referenties: klik hier >>


Ronabel: meer verkopen, minder administratie dankzij Zoho CRM

Geplaatst 8 apr. 2014 01:08 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:20 bijgewerkt ]



www.ronabel.be



Ronabel is een leverancier van industriële bouwspecialiteiten.

Producten als mortelolie, producten voor chemische verankering en tegen opstijgend vocht vormen de specialiteit. Zaakvoerder Piet Delrue maakt gebruik van Zoho CRM om zijn prospecten en klantenportefeuille op een gestructureerde manier te beheren. Voor een verkoper die frequent onderweg is, is de mobiele applicatie op zijn ipad een uiterst handig instrument.


Meer referenties: klik hier >>



Pi rekent op Zoho CRM voor gestructureerd business development

Geplaatst 7 nov. 2013 04:34 door Philip Debaere   [ 5 jan. 2016 08:20 bijgewerkt ]


www.3-14.com

Pi is een vaste partner en leverancier van regelgevende en technische ondersteuning in de Farmaceutische en biotechnologische industrie.
Waar anderen "excellence" nastreven is "excellence" het uitgangspunt voor Pi dat vestigingen heeft in België, Luxemburg, India en de Verenigde Staten.

Pi gebruikt Zoho CRM om zijn business development te structureren en deed beroep op de diensten van Pehade voor het personaliseren de CRM-omgeving en het opleiden van de gebruikers.

Meer referenties: klik hier >>

1-10 of 24